10 sanningar om MIG

1. Älskar när luften utomhus är frisk, & kall. Såå när man andas in djupt såå får man typ ont i näsan för det är så kallt!

2. Jag duschar varje  morgon!

3. utav alla marabou choklad(er) gillar jag den naturliga, utan nötter,jodgubbar,frukt, aa utan någonting!

4. Jag var född med brunt hår, & har det fortfarande!

5. jag har ofta jeans på mig

6. Mitt rum har bara ett fönster

7. Jag gillar inte popcorn så mycket

8. jag tycker saft är gott, men läk är godare (a)

9. Jag är 1.64cm (senast jag mätte mig)

10. Jag är minst i familjen, & släkten



puss!<3

Kommentarer
Postat av: Nora Omari

eheheh härmapa <333

2011-09-25 @ 22:18:36
URL: http://noraomari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0