wooops! :S

sorry sorry!! örlåt för urkas uppdate! det har vart ström avbrott i några timmar! såå, mitt internet fönka ej!! typiskt elr hur?! :( men nu fönkar det. Angående igår, vi var aldrig på lisse iaf! :( eller asså vi gick in och såå, men det var typ trädgårds mässa & sjukt mkt folk såå vi åkte och åt på incontro istället :) ganska äcklig mat, om man tänker på hur lång tid vi fick vänta på bord & mat! men vi skulle åka idag, men sen kom vi på att jag hade golf& massa såå vi strunta i det :) men men, jäääätttttte mycket folk var det där!! man fick typ tränga sig förbi massa folk varje steg man gick!! :S haha....

nog med det! idag var jag på golf, och imorgon är det oxå träning men kan nt gåå på den. juste solade lite igår, bilder kmr upp senare today! <3

nu måste jag sluta babbla! haha :D men såå har det varit och jag lovar att jag skall fösöka blogga mer! bättre inlägg kmr under dagen. blää med skola imon :(

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0