Lisse here we come!

ja! han ville komma (min bror då) såå vi åker dit om ca 15 minuter :D
mobilbloggar på vägen ;)
vi skall vinna ngt denna gången! hoppas jag :S haha :D
tar nt med kameran, men kanske några mobil-bilder kmr ;) det ska bli kul! nu sitter jag vid mac datorn igen för att min dator fönkar nt! dålig anslutning!! även fast det står att internet fönkar?! blir såå trött!!!!!!!!!
jag orkar nt mer, vill nt vara kvar.... haha skoooooja! :S
aja ingen bild, idetta inlägget heller :(
puss
lycka till mig själv! hoppas jag vinner stjärn-vinnst!

Kommentarer
Postat av: IDIS

Hej,sugar! Nu har jag ett erbjudande till dig som du inte bara får missa. Om du skriver minst 5 frågor i mitt bloggsvar får du en länk i ca.1 vecka i min meny! Jo,du hörde rätt;)gör,gör,gör! go for it

2011-05-07 @ 21:25:49
URL: http://sweetans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0