jensens bøfhus

hejhej hallå! är hemma från en 3 timmar lång tur i göteborg. först var det informations-möte på samskolan (där jag kmr gå till hösten) och sen åkte vi [jag,mamma,pappa] till jensens bøfhus vid arkaden :D jag åt ribbs med pommes & sedan mjukglass med choklad sås och strössel :D det var sån *välj din egna topping* ;P
det var ju oxå IFK match idag på ullevi, för er som nt visste :) JÄtte många poliser! verkligen JÄTTE många!!
sååg typ 20 polisbilar, skojar nt ens :P och sen ridande poliser & sånna typ skåp-bilar :D

nu är jag iaf hemma och skall snart skriva lite i min dagbok :D ♦

nästa inlägg blir med bilder! jag lovar, jag vet tråkigt utan NÅGRA bilder :(

puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0