godemorgon!

har ni sett såå fintväder det är ute?! :D love it!!
idag är jag faktiskt nt såå sjuk längre, tror bara jag låter lite rolig när jjag pratar..
mamma och hennes kompis skulle till liseberg för att titta på ngn trädgårds sak? jag vet ganska tråkigt!
men ah, jag + min bror kanske hänger med för att åka saker där :)
haha 2:a gången jag är där på 2 veckor om jag hänger med? ;) men vi får se om han vill åka med...
annars blir det väll att hitta på ngt annat :)

perfekt väder för att åka till liseberg iaf! :D
bloggar från min dator senare, är inne på mac. skall äta sen frukost nu oxå.
bloggar om cirkus 30 min igen :)

puss

Kommentarer
Postat av: Nora<3

Besök gärna min blogg, det vore jättesnällt :) puss<3

2011-05-07 @ 12:04:37
URL: http://noraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0