excusez-moi

FÖRLÅT!!  för den usla uppdateringen !!!  :S inte bra alls jue! :S
men i går hade jag uppvisningen & det gick bra ..
åkte dit 11.30 och åkte hem vid 17.20 ungefär :D Kul att vara med tjejerna !
när jag kom hem hoppade jag i duschen och fixade mig .. Sen åkte jag till rödbo typ fotbolls hus`? eller vad man nu skall kalla det...? jag var på deras fest från 18-22 ..
&
idag har jag haft golf och såå åt jag,james mamma & pappa på indisk resturang för att fira morsdag .
det var la det ? helgen har gått sjuuuukt snabbt !!!

bilderna från dansuppvisningen kmr snart & helgens köp kmr oxå från förra helgen dååååå :D

puss


Kommentarer
Postat av: Nora

hur många läsare har du varje dag? och säg SANNING! :))

2011-05-29 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0