1 mars

var i skolan idag.helt okej faktiskt. chill dag. först NO prov i morse, men
sen bara lugna lektioner ;) gick även ner till mimers hus och alla köpte typ den
boken som vi hade vart med och skrivit i. och såå satt jag & malin och spelade
data spel på en av deras datorer, hehe :)
vi satt där i typ 1 timme. sen åkte jag till tandläkaren klockan 12.
inget speciellt. såå nu har jag bakat, (igen) för en sak  som ni får veta senare.
och nu skall jag träna, sen kolla tv, göra läxa & duscha.
bloggar mer när jag kmr hem.
är där från 16.30 - 18.00 :)

kissies! <3


Kommentarer
Postat av: Malin<33

haha aa vi e bäst... fatta inte vad data spelaet gick ut på men skit i det..... och ska bli skoj imon i skolan och albin hittade nycklarna så tar med du vet vad imon....

2011-03-01 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0