onsdaf

heello!!!

är hemma & kollar tv. Ja, idag har jag varit på utesimbadet med wilma. I början var även malin och elin med. Fast de gick före för att de skulle bada ngn annan stans?
& i tisdags (igår) var jag på ute-simbadet fast med wilma, vera & sandra...

igår brände jag även axlarna! ååh gjorde ont på kvällen, innan jag gick & la mig. mamma kom in med *after sun* kräm till mig + wilma. SSåå det gjorde nt såå ont när man tog på det.

                                                                             förut köpte jag en ny cykel! :D är super glad för min förra                                                  var sönder .. senare gick jag till tandläkar'n. Gick la bra? snart måste jag hoppa in i en kall dusch & senare åka tillbaka till Halmstad. Har träning där imorgon 10-11 ;) detta blev ett FÖR långt inlägg. men, men...
                                                                                      det var det...
                                                                                           massa pussar <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0