frågestund SVAREN

FANNY om: dans showen 2011
vart dansar du?

svar: jag dansar på sportlife , här i kungälv.



LINN
om: frågestund/tävling
vilken är den roligaste eller konstigaste komplimangen du har fått? :D
svar: HAHA, den var svår ! vet inte faktiskt ;)



NORA om: frågestund/tävling
hur många läsare har du varje dag? och säg SANNING :))
svar: det varierar..


MALIN
om frågestund/tävling
okey ska man hitta någon fråga här rå...
KLICK haha. Vilket är ditt favorit resemål? elr vilket djur tycker du är sötast? Babianen eller en naken råtta?
HAHA puss på dej
svar: hmm.. Favorit resemål en sålänge är nog kroatien. Babianen är helt klart sötast haha, puss på dej med!



WILMA 
om: frågestund/tävling
vad skulle du göra om du vann 10 000:- men inte fick använda de själv utan måste ''skänka'' bort dem till någon organisation (stavning) te.x barncancerfonden, rädda barnen osv...? vilka skulle du skänka bort dina 10 000:- till? :)<33
svar: det skulle nog vara WWF, eftersom det inte är såå många andra organisationer som inriktar sig mot just djur. Jag tycker det är hemskt att isen smällter! tänk alla isbjörnar, de blir tvungna att simma & tillslut drunknar de!!!!!!! :'(


NORA om: frågestund/tävling
vad är din favorit mat?
favorit affär?
hobby?
är du kär just nu?
bakar du ofta?
hur mycket får du i vecko/månadspeng?
varför skall du gå i samskolan istället för thorild?
favorit färg?
går du ut mycket?
skulle du vilja ha en syster?
är det tråkigt att vara yngst i familjen?
brukar du möblera om ditt rum ofta?
vilka är dina bästa vänner?
vem utav dina kompisar är du med mest?
vem är din längsta barndomsvän som du känner ännu, som går i din skola?
kommer du sakna fontin skolan? DEN skolan du går på nu.
älskar du att shoppa?
puss<3
svar: min favorit mat är pizza.
min favorit affär är gina tricot
min favorit hobby är golf & dans, vara med kompisar, pyssla, SHOPPING och massa mer!
ja jag är nog ganska kär just nu.
nej, jag bakar inte såå mycket nu förtiden...
jag får tillräckligt, skriver inte hur mycket...
haha ja det är väll för jag sökte in på skolan och kom in..
min favorit färg är såklart ROSA, svart & vit
ja, jag är ju ute mer än 5 gånger om dagen, och det är ju i skolan.
vet inte ? Ja det tror jag.
ibland, men jag gillar ju det mycket endå! har ju de bästa bröderna såå, det är lungt! :D
nej , det är  VÄLDIGT sällan att jag möblerar om mitt rum..
har många bästa vänner.
om jag skall vara ärlig är det nog wilma, jag är med mest.
det är nog nora dig dåå :)
ja!! jag kommer sakna den JÄTTE mycket! :( kmr sakna alla 5:or också!! :(
JAAA!! jag + shopping = sant
puss på dig !<3

det var alla frågor.
pussar, vinnaren kmr upp om några inlägg.
pussar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0