a-a-a-a-a-a-j-j-j !!!

hemma från lägret. Vartit där i 7 timmar & mina fötter håller på att ramla av ?
För små golf-skor såå jag + mamma åkte & köpte ett par nya idag, nice huh ? ;)
såå nu har jag splitter nya golf skor till imorgon då det är tävling + prisutdelning. Känns bra! tränat 14 timmar golf på 2 dagar! mkt träning, jag vet att ni tänker (14 timmar?!) när ni ser detta.. Men när denna veckan är slut har jag  spelat över 22 timmar !!!!
duktigt, fast träning ger färdighet.
juste jag,moa + linn kom i samma boll såå vi ska spela tsm imorgon klockan 09.40 kmr ta typ 5 timmar innan vi har spelat klart. & såå skall vi gå oxå, såå i slutet kmr vi ha gått sammanlagt 1 mil !
okej nog med text right ?

bild på mina nya skor + lite shopping kmr såklart upp inläggen framöver (lovar) + kanske dagens oooutfit.

detta var ett litet informations inlägg
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0