22.50

oj oj! kolla klockan ? eller ja, nt såååå Himmla sent endå  ? sorry för usel uppdatering. Iaf idag har jag vart inne i götet med mammsen. Köpte 2 saker. Hahaha! blir alltid ngt :)
men ja, bilder kmr imorgon. Juste imon är det tävling i golfen :D hoppas det går bra?! första tävlingen i år..
men den börjar klockan 15 & jag är där vid 14.00 ... såå ja det blir bra bloggning innan 13.30 ungefär..
för dåå åker vi.. Jag tar lite bilder när jag kommit hem, ungefär vid 18-19 ? beror på hur läget ser ut..
men ja, nu vet ni lite hur min dag ser ut imorgon-
ha det gööött! skall kolla lite tv nu sen nana!
pu§§§ar

Kommentarer
Postat av: Felicia B-mode,design & vardag

=)

2011-06-19 @ 11:05:21
URL: http://myfellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0