--- sov gött

alla håller ju på att lyssna på dessies nya låt, men jag gick in & klickade fram denna go'a låt..
haha ni har väll nt glömmt bort hennes låt?!
ja, iaf klockan är över 23 & snart skall jag gå upp och sova.. sover i james rum här i h-stad. Gillar typ nt mitt rum här i h-stad? hehe, kanske det är en period som jag nt gillar det? hoppas det iaf...


btw: förut när vi var ute & gick, såå gick vi förbi det huset där alla som var med i kungarna av tylösand bodde under programmets gång. nt för att jag tittade speciellt mkt på det? eller jag tittade aldrig rättare sagt, men ganska coolt var det endå. Någon minut ifrån vårat hus...
som jag sa förut, kan ju nt ge er några nya bilder?! såå synd att jag nt kan ta kort heller...
oh well.. ni får klara er tills på söndag ;)
nu MÅSTE jag verkligen skriva 
hoppas alla har en underbar fortsatt trevlig midsommar.

puss <33
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0