Jag tipsar!

längesen jag gjorde ett *jag tipsar* inlägg.
såå nu passar väll det perfekt..? kör på det just nu iaf!



vad är det? = Hawaiian troppic *after sun*
pris? = vet ej, (köpt på nätet)

innehåller? = 60 ml

Doft? = typ fräscht

typ av hud? = bränd/brun hud (använd efter solat.

hur mycket används per gång? = nja? man får ta lagom mängd som solkräm ungefär.

hur länge varar den? = Jag använder det ganska ofta, men, det beror väll på hur ofta man använder det? men kanske 2 månader.

Men kom ihåg:

ATT verkligen använda det efter att du badat/solat eller bara vart i solen. Ta på det innomhus alltså efter du har vart i solen *after sun*

pussar<3


info som kan vara bra att veta! ;) hehe
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0