HOme sweet home!

hemma !

nu är man hemma i rara fina hemma trakten, Kungälv. Hann inte träffa fanny, för hon kom till h-stad igår & vi åkte hem igår. Men hon skall vara där i 3-5 veckor såå det är lugnt! Sorry för ingen bloggning igår, men internett fönkade ej & såå orkade jag Inte mobil-blogga hela tiden! Köpte inget i h-stad utan kollade mest & åt lunch.

Fick även reda på att jag skall på ett 50-års kalas i italien i september! wiho!! min 3:e gång jag är där...(!!)

Har ju även vart på ett annat 50-års kalas, till hon som fyller i september hennes man, hade ett för typ 4 år sen (i italien oxå)

KUL var det! & dett kmr bli sjuukt roligt att träffa alla tjejer som jag träffade då.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0