I'm back!!

förlåt för urdålig uppdatering, men har nt viljat blogga..
haha fråga inte vrf. dagen har vart ganska bra.
i skolan klockan 08.20 gick jag och några andra ner till 1-2erna och hjälpte
de med läsning, och typ stavning och såå ;) senare gick jag till tandläkaren med
mammsen :D och var där i typ 10 minuter om man räknar med när jag kom och såå
sen gick jag in på toa och ah haha :) efter det körde mamma mig till skolan och hämtade
upp vera & nora och sååå körde äälskadee mamma oss till bandyn. ååååh hoppas nora & vera
blev glad för aa det var nt sååå kul för mamma. såå hoppas du ser detta mamma! haha tack :)
sen var vi på skarpe och kollade på när massa 5:or i vår klass + från 5a spelade bandy tunering.
det var tre matcher men vi sååg bara  2 stycken.. ;)

senare gick vi till skolan och hade NOmed Hans och andra lektionen och den sista lektionen var oxå med Hans
'och dåå hade vi mer NO..
senare skall jag och mamma hämta ut paket  wiiiiiho! :D :D :D

blev rätt långt inlägg nu men har ju faktiskt nt bloggat på läänge :)

puws haha :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0