HEMMA!! :)

nu är jag hemma efter en 1 timmes färgning av slingor&30 av hår-
klippning. såå det var snabbare än vad jag hade trott.
håret är jämnare, för hon toppade det och klippte lite på det uppklippta.
sedan såå är det ljusbruna och lite blonda slingor i, vilket dock ser
väldigt naturligt ut me liiiike! :)
och ja precis som jag ville ha det.
men på bilderna jag tog ser man inte slingorna  såå mkt som i verkligheten...
synd men ni ser ju lite iaf :) :D


före:      efter:


ser ni någon skillnad? hoppas det :) men jag lägger ut lite mer bilder imorgon ;)

pussar på er


Kommentarer
Postat av: Sandra<3

Japp ser lite;) Men det blev jätte snyggt tycker jag=)

2011-01-07 @ 10:59:03
URL: http://kompisbloggen3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0