28/1 - 2011

halloj!!
haha känner mig lite efter. har inte bloggat på ca 6 dagar nu! :D
såå nu får jag ta och komma ikapp med alla inlägg igen :)

berättar lite om min dag nu..
först hade jag spanska på thorilld, med läxförhör. gick ganska bra och fick
över medelvärdet av vad man skulle fåå :) efter det gick vi till skolan och
hade engelska. och blabla. efter skolan gick jag och wilma till JC och kollade lite
på rea:n och sen på rea:n i jeanett&co . såå vi bestämde oss för att shoppa
grejer på måndag. man måste ju lixom passa på nu när rea:n är ;)

när jag kom hem åkte jag och mamma till skafferiet och köpte mat + godis
& dricka & ostbågar mums.. :D
träffade även på alice, hennes lille bror & hennes mamma..

bloggar mera senare dåå jag lägger ut dagens outfit och lite mera :D

pöössw! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0