Sandra gästbloggar

Tjena=)
Jag heter Sandra som ni kanske läste;P Och jag kommer att gästblogga här på Dominiques blogg.
Jag börjar med att berätta om min dag:
Jag var i skolan och vi gjorde planering och massa grejer man gör i skolan. Den näst sista lektionen hade vi EL-PROV! Jga fattade väl det mesta fast det var en grej jag störde mig på, det var hur en el grej såg ut inuti. Jag gissade bara så får väl se hur det blir sen. Och den sista lektionen kollade vi på film. Roligt var det att kolla på film och inte göra någonting förrutom att titta på den och skratta=D Och filmen hette: I rymden finns inga känslor. Bra var den, fast vi hann inte att se klart hela filmen=( Fast vår fröken sa att vi kanske kunde se klart på den imorgon. Men ska ta och blogga på min blogg nu.
Besök den gärna;) Den heter: kompisbloggen3.bloggplatsen.se.
Pössar från Sandra<33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0