ENGLAND

NUUU ar jag har!!! i mormor & morfars stora hus :D sitter just nu i bens rum och far sitta pa hans dator medans han tranar.. kan nt lova er mkt inlagg, for jag har ju inte nagon data direkt, men kanske saa ibland. saa drf har jag fixat 2 st bloggare som gastbloggar at mig i ca 10 dagar :) men iaf saa gick jag upp 04.36 i morse!! (jag vet SEGT) och saa fick jag typ springa runt i huset och sammla ihop mina saker.. sen akte vi till flygplatsen och gick pa planet ca 07.15 sen var det typ forsenat for det fanns saa mkt sno pa vingarna av planet saa de fick spola bort det med vatten och saa akte vi.. det tog ungefar 1 timme & 35 minuter. ganska okej faktiskt ;) men jag hade HUR j*vla ont i benen som helst!! for man nt kunde strecka pa de! och vet ni vad man vi skulle gora sen? for att komma till mormor&morfars hur???? jo aka buss i 2 timmar utan att stanna!!! assa OMG!!! aaah saa segt var det!! hehe och till slut kom mormor och hamtade oss nar vi var framme.. men sen skulle vi handla och tillslut aka hem till de med bil i 10 min hahah!! :) saa det har vart en jobbig flyg och akt resa, men nu ar vi antligen har!! saa skall ata lite nu typ mer godis och sen ga pa en promenad.. ooj ojj langt inlagg nu.. hehe hoppas ni forstar vad jag skriver??!! hehe :) tidsinstallt inlagg kmr upp imorgon ocksa. resten fixar sandra & wilma :) 1000 kyssar eller som man sager har: 1000 kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0