Städar

ja, som rubriken lyder sååå håller jag på att städa mitt rum. ÄNTLIGEN kan jag sova där igen, (mormor sov där)
såå nu håller jag på att fixa till det igen! mÅste även tvätta MASSA kläder, har typ ingenting att ha på mig! får sätta in kläderna i tvätt maskinen när, det andra som håller på att tvättas nu blir klart!

iaf, idag kom vi hem ifrån H-stad... Kom vid 11.23 ungefär, & såå åkte jag nästan direkt till träningen.
12-14 & nu är jag hemma då. Mamma & min bror har redan åkt tillbaka till Halmstad, men jag hänger inte med för jag skall vara med kompisar & lite sånt nu de sista dagarna av sommarlovet...

roligt inlägg, iknow! sorry! :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0