Skolan, done!

hemma ifrån Skolan, u know. Slutade vid 14 ist för 16. Hade ingen slöjd, ganska skönt faktiskt.
åkte sen till kungälv,(centrum)  köpte lite grejer till mammsen. Sen åkte vi till skafferiet & köpte lite mat, och sådant.
Nu är jag hemma själv, för ja, ingen annan är hemma. vet inte vad jag skall hitta på? kanske sätter på någon film eller någonting annat? Men ja, nu skall jag sluta vara så tråkig & skriva..

Imorgon blir det 2 lektioner & sedan en hel skoldag i universeum. ROLIGT;ROLIGT!

hör av mig senare, puss!


Saknar lilla fanny!

Kommentarer
Postat av: Fanny

saknar dig med!<3

2011-08-26 @ 18:26:52
URL: http://sweetlikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0