Sanningar om MIG

1. Jag har sjuuukt tjockt hår.

2. suger på ämnet *geografi*

3. Älskar att bada, men inte själv

4. Använder aldrig hårspray!

5. Plattar mitt hår.

6. Gillar inte att prata inför stor grupp man inte känner.

7. Om jag blir nervös när jag skall redovisa, händer det ofta att jag säger fel.

8. Om ca 3 år går jag i 9:an

9. jag älskar att baka.!

10.  Blir Extremt arg om man skriver ett lång inlägg & så försvinner det, när man publiserar!
11. Jag skall gå till frisören vid 11.00

12. Jag är livrädd för spindlar!!!

13. Golfbanan är som mitt 2:A hem

14. ibland kan jag gå med krok rygg utan att jag märker det. Då får man kommentaren: sträck på dig.
haha!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0