Trött är ordet! :/

äääär äntligen hemma efter en ganska bra kväll.. Kom dit typ kvart i sex och sen började typ allt :)
våran dans var på plats nr 9 såå vi fick uppträda efter pausen som var.. Dansen gick bra och många applåderade :D men sen blev det inte kul stämning mellan oss..? aja såå är det ibland. Alla var inte med på kvällen men det blev lyckat endå! :)

tog faktiskt bara lite bilder idag också....... De kmr upp imorgon..

OMG! haha jag påminner mig själv om vårat kemi - prov vi har imorgon!!! jag kmr faila rejält!
hoppas jag får godkännt bara ?! :S Då är det lugnt!

JAG VET klockan är ganska mkt, för jag har varit uppe länge idag osv , osv såå jag ville bara infomera er om
hur det gick o såå. now you know, och jag skall gåå och lägga mig snart. Måste ta bort sminket också :)

lång inlägg tryck ------------------------------------------------------> här för att komma till helins blogg.

pusssar!


Kommentarer
Postat av: Sandra<33

Hej hej:)

Vad hände.mellan er?? Bråkade ni eller??

Men aja ses.

2011-04-14 @ 07:41:58
URL: http://kompisbloggen3.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra<33

Hej hej:)

Vad hände.mellan er?? Bråkade ni eller??

Men aja ses.

2011-04-14 @ 07:42:36
URL: http://kompisbloggen3.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0