ME: My Self & I

god morgon kanske man nt kan säga längre? hehe men iaf imorse gick jag upp vid 09.50 och duschade och åt lite. Sen åkte jag,mamma,min bror & pappa till ''Hills'' för jag hade träning.. Efter träningen åt vi i klubbhuset & sen åkte vi till lejonet & björnen (glass) jag åt en mjukglass med choklad topping :) Sen åkte vi hem och jag har varit ute och spelat fotboll ;) NU sitter jag här och funderar på vad jag kan hitta på? Juste min bror åker tillbaka till england idag, klockan 17.00 såå aah jag hänger med till landvätter (flygplatsen) tråkigt att han måste tillbaka redan, men men såå äre :( btw ¨ni skall få se mitt påskägg idag :) jippi, haha :D


lyxigt eller hur! ni skall se deras uteplats & hur det är inne, de har hiss och allting!! ;)
inte dumt! :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0