gamla torget :)

idag, 18.30 på gamla torget kom louise, som vann sveriges mäster kock :)såklart var JAG där. ÅÅh det var faktiskt ganska kul & bra ;);) man fick gratis tårta,kanelbulle,bullar,cider,korv,chips,salta pinnar, och lite mer saker. Och det kostade inget!! :) good stuff kan man säga!! Fast alla fick typ vänta i 1 timme på att hon skulle komma.. Mkt folk, fullt. På slutet var det raketer, men jag hade gått hem. Bor ju typ 30 sekunder där ifrån såå man hörde+såg.
sååg ganska många jag kände där..

iaf är jag hemma nu, skall äta potatisgratäng & kyckling spett, skall bli gött :)

mer inlägg kmr senare, haha :)
kyss


Kommentarer
Postat av: johanna

anmäler snart.

2011-04-21 @ 21:47:11
URL: http://johannabry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0