10 saker du inte visste om mig

  1. föredrar att bada till att sola

    2. Hatar att vara inne, när det är varm/bra väder ute!

    3. ogillar när ngn affär designar typ en ny kolllektion och sen snor alla andra affärer samma design på kläderna,
    men ändrar lite, tex: den H- tröjan från gina tricot alla gjorde samma i olika färger men också olika bokstäver som W och M!!


    4. Efter att jag duschat blåser jag håret med hårfön & sen plattar jag det.

    5. mina släktingar bor i london & bourn moucht i england

    6. gillar inte att spela fotboll i skolan, men hemma är det jätte kul :) (konstigt)

    7. Jag har haft 3 mobiler, detta är min 4:de



    8. Jag gillar starkt sånna runda hönökakor, alltså brödet. 

    9. jag är medlem på lysegården+tgk golf klubb:AR

    10. Gillar nt att gå på långa promenader, för att te x titta på hus, osv...

    pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0