r.i.p min lampa:(

HEHEHEHEEHEHEHEHEH

det är as mörkt i mitt rum just nu, för när
jag skulle åka till bion såå skulle jag ställa
ner min platttång på bordet bredvid min
säng.och såå fastnade den sladden i lamp-
sladden såå lampan rammlade ner på golvet
och nu såå fönkar den inte såå bra!!!!!!!!!!!!!
såå det är ganska jobbigt, jag testade till och
med att dra ut sladden till lammpan typ 2 ggr
och tryckte på av på av hela tiden, men inget
ljus kom såklart!
såå jag får ha massa stearin i mitt rum!

ljuset står på min bok!


ett vid spegeln

och en bredvid min säng, på bordet..!
pussiSaR


Kommentarer
Postat av: kristina

börjat blogga igen,

skriv idéer på vad jag kan blogga om? :)

2010-09-12 @ 12:10:32
URL: http://kkristiinaalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0