god natt på er allihop!

Nu skall jag gåå och llgga mig, såå detta är ett ganska långt inlägg.Den som inte vill läsa behöver absolut inte.Men tillbaka till den vanliga texten:imorgon såå blir det golf för min del på ''hills'' och det är träning klockan 11.00 och sedan åker jag hem och kanske är med ngn nora tror jag, om hon vill och kan.wilma hade antingen match elr träning såå henne kan jag nt vara med...
såååååå vi får ju se om jag är med nora elr kanske sofia., henne har jag nt vart med på ett tag.
det skulle man ju kunna vara...
vi får ju se..
inte mer om den saken tills imorgon när jag har haft golf förstårs.
goooooooooooooood naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt på errrrrrrrrrrrrr allihoooooooppp!
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0