svenska hollywood fruar

just nu sitter jag och kollar på svenska holly wood fruar
sammtidigt som jag jobbar med matte läxan....
det är säsongs premiär såå det är nästan ett måste
att se det för mig!<3

hahahahahahahahah, SITTER och garvar åt maria montasami
elr hur det stavas.
hon är såå rolig!
'mums' hahaha jag känner mig såå 'exposed'
HAHAHHAHAHA
två riktigt roliga ord som hon använder!

skall gå och lägga mig efter programmet såå det
blir inga mer inlägg ikväll inte.
såå jag säger god natt nu såå slipper jag blogga mer!

så GOD NATT!<3


shiet, hon längs till vänster är gift med steve i swedish house mafia!
hahaha lite coool endå?!

de gör såå bra låtar!

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0