minnen det

min fot gjorde såå jag nt kunde vara med och spela tennis längre.
blev såå himmla ledsen när jag fick ta det beslutet!
:(

kmr ihåg att man alltid kom till tennis hallen helt genom svettig
från cyklingen till tennis hallen. men alltid, jag menar ALLTID
var man tvungen att värma upp endå!
okej okej uppvärmningen var inte det roliga men ja man fick
jävligt bra konsdis. och kunde senare springa snabbare.

jag slutade spela tennis i april men trodde dethär med foten inte var
ngt som skulle göra ngt ont hela tiden när man spelade tennis.
men såklart såå hade jag fel.

jag har nt hållt ett tennis rack på ca: 6 månader och kmr nog
aldrig börja spela det igen.

tony var en mkt snäll tränare jag haft, nog den bästa tränaren
jag någonsin haft. han brydde sig verkligen om de som ville
börja elr bli tennis proffs!
nu tränar han alice ibland och massor av andra personer.



here he is ''the man''
gammalt fota taget förr förra sommaren.

puss&kram




spelade nästan alltid på bana 2 ibland bana 3 och sällan bana 1



Kommentarer
Postat av: julia

haha jag känner honom! min pappas kompis !:)

2010-11-29 @ 22:42:37
URL: http://juliaabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0