home sweet home

är hemma efter en låååååång dag!
det var 3 discon och jag var med och hjälpte till på alla.
men när första discot var slut fick jag och ida springa ner till consum
och köpa 160 plastmuggar! och det regnade såå mitt hår sabbades, men
vi hann gåå på vikinga marknaden lite snabbt också, alltid samma saker!

dansade med wictor och men det var kul:)
ah juste ni är säkert nyfikna på hur dansen gick eftersom vi inte hittade musiken.
vi fick byta låt och dansa ihop dansen vi tränade på i går ooch men det blev bra!

men jag skämdes SJUKT mkt för att jag kollade på vera när jag glömmde dans steg!

skall dra nu

ps:
var på vikinga marknaden och när jag gick var jag as ledsen fråga mig nt
vrf men ni kanske vet det några stycken.

pöss hej



i still love you though! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0