hiss&diss



HISS:

uppklippt hår (lagra håret)
jag tkr det är supper snyggt, kanske inte alla dåå men jag har ju
uppklippt och jag vill ju lixom inte skryta och såå men när man
har uppsatt hår såå blir tofsen fin i olika hår längder.
och när man har utsläppt hår såå är det likadant men också väldigt
snyggt! OKEJ okej vet att inte alla tkr lika som mig men det är iaf min
åsikt!

OM NI kollar på mitt hår ser ni att det är uppklippt!



DISS:

Jag tkr det är såå himla FULT och inte fräsht med fett hår!
det är såå äckligt och visar att människor inte duschar ofta!
inte fresh! men det är inte fint när man har fett hår, har till
och med sätt kändisar på bilder som har fett hår ju!


till och med

kameron diaz har fett hår ju!

massor av stora kyssar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0