hår-produkter

tänkte köra en hår-produkts visning, vad jag andvänder till mitt
hår och såå ni vet det<3

1. först duschar jag dåå men ''Just Glow''
de här två, den till vänster shampo
och höger är ju dåå BALSAM!




2.
 sedan tar jag hår-mosé wella
den är jätte bra och den använter man när håret är
helt blött.






3.
sedan tar jag en antibrännsprey.
det är såå att håret inte blir såå torrt, för vem vill
ha torrt hår lixom?








4.
sist av detta såå borstar jag igenom
håret med en bra borste.

hahhahahahaha
Det är den du gillar (Wilma)
love you wilma<3

kuss


Kommentarer
Postat av: wilma

haha aa älskar den!<3

2010-10-07 @ 15:47:52
URL: http://wiillmmaass.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0