den pinsama saken!

Det som var såå pinsamt igår var det att jag och mamma var
inne påå Åhlens igår och ja mamma kollade på kuddar.
men det var en som jobbade där, och hon packade upp massa nya kuddar.
och såå såg jag en jätte fin halsduk/scarf, och såå tog jag upp den och sa:
-åååååh va fin, kolla mamma fast på engelska.
och hon ba :
-mmm fast hon lyssnade inte riktigt.
men sen hörde hon som jobbade där attt jag hade sagt det och såå
kom hon och sa:
- det är min!!!, det är min privata scarf! den är inte till salu.
-jag bli varm när jag jobbar såå jag tog av den.


men hon hade lixom lagt den på massa kuddar såå jag trodde att ngn
hade lagt den där för de hade ångrat att köpa den.
men sen rykte hon den ur mina armar och la den i en låda.
jag tkr det var as PINSAMMMT!!
blev helt röd och gick iväg!


lite konstigt av henne tkr jag wilma med.
det var det pinsama här e en parodi!


såhär var det: hon packade upp kuddarna, och jag såg scarfen.




jag tog upp scarfen.


tittade på den ( den var så snygg )


........


berättar jag för mamma vad fin den är


sen kommer hon som jobbar där och säger att det är hennes


hon förklarar att det är hennes och jag är helt röd i ansiktet och tkr det
är jätte pinsamt


hon går i väg med scarfen.....:(


pussss


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon då du kan vinna ett gästinlägg. :D

2010-10-11 @ 22:56:55
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Vill du vara med och tävla om ett Mineral Starter Kit från E.L.F Cosmetics?

Det är verkligen busenkelt! :)

Gå in här och se hur du gör:

http://adara.blogg.se/2010/october/tavling-med-elf-cosmetics-vinn-ett-minera.html#comment



Du är bara ett mail ifrån att tävla! xD

kram

2010-10-11 @ 23:44:07
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0