skarpe

ja marcus övertygade mig att han ville att jag skulle till
skarpe och kolla på när han träna.
och jag ville inte kolla själv såå wilma hängde med.
konstigt att han ville att jag skulle titta hahaa?

wictor,marcus,jacob,gustav,egil,albin,roni var där!<3
såå vi vinkade lite då och dåå hahaha!XD

men sedan gick vi hem och wilma tog bilder på sin kamera
men jag kan nt kopiera såå ni får lite dagens outfit istället...


hahah ren spegel? vid näsan?!


hahha nu vid ögat iaf
:
top - bikbok
jeans - lindex
hårspenne - gammalt från glitter
rosett srumpor - gina tricot


hahah såå ren spegel verkligen!




bild från i morse.:


med tuggumi!<3*>>>>>>>>>

kissses to you!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0