L.Ö.R.D.A.G

idag är det äntligen lördag!<3
har längggggggggtat!

hahah kolla de här skorna , vilka skor
gillar ni mest?


1. röda balett skor med liten klack på under sulan,
ser lite av tårna, litet smycke på framsidan

svar: ja, den är inte direkt snygg i mina ögon, men
fin färg och väldigt häftig model.


2.hög klackad sko med taggar, sprayad
guldig remsa runt ankeln.

svar: väldigt cool sko. vet dock inte iaf
jag skulle vilja ha på mig ngt sånt? lite mer
för lite tuffare kläder.


3. vilka moderna skor verkligen!
hög klack kan tänka mig 10 cm?
guld ditaljer med fin balans.

svar: oj! de här passar nog nt de flesta.
denna sko är nog mer för de personer
med lite udda stil tex: katy perry, eller
lady gagga.

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0