klart

förlåt för dålig uppdatering...
nu har jag vart på sjukhuset, inne i göteborg.
åkte dit direkt typ 20 över 12.00
och sen fick jag sitta i typ 15 minuter och vänta
på min tur.sedan gick jag in i rummet och jag skulle
ligga på någon säng liknande madras. och skulle lägga
foten på en hård 4 kantig nästan som en bricka.
sedan skulle jag vrida och ändra hur jag låg hela tiden,
för att de skulle kunna ta kort med en sånn röntken masin
kamera..

men man fick nt veta hur det var, om det var en spricka, stukning, elr
bruten fot?
utan de skickar bilderna till oss ngn gång i veckan..

men nu vet ni lite mer om  hur det var.

men nu skall jag gåå på krykor stavning? och det är jobbigt..
de sa det, och ja det kmr säkert nt vara såå himmla kul?:D
hahah, nemen haha nu får jag nt göra er deprimerade :)

hihi
pöss hej!




om ni undrar vad det är som är på spegeln.
såå är det ett <3



hihi alla tre bilderna ser nästan likadana ut, men det är de nt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0