klar med svenska

nu är jag klar med svenska läxan hahah tog pippi.
älskade den sagan när jag var liten...:D
alltså pippi är starkast i världen tror jag den hette?
aja, nu måste jag sova och såå imorgon skall jag
göra mitt hår vågit, ist för platt :D
kul!<3
hahha undrar vad alla kmr att säga hiss/diss?
♥♥♥

såå ja ni får la säga ni som går i klassen
tex: vera,sandra,malin,wilma,ellie,nora..:)

                                  gud vad det grävs hemma hoss mig!     de håller på att gräva
                                upp hela trotoaren för att de skall typ lägga ner rör såå ngt för att de
                                     skulle suga upp allt vatten när det regnar elr ngt sånt?
                                  fattar nt iaf, men de slutar aldrig gräva med deras traktor!
                                  klockan är faktiskt 21.30 och de gräver fortfarande kan ni sluta?!
  ljudet är bara såhhhhhhhhhhhhhärrrrrrrrrr jobbigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   BIIIG puss!<33333333333333333333333


gammal söt bild på shopping med blommiga leggins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0