så många

hej !
Har varit nere och stått och slått bollar på ranchen, och puttat på greenen.
Men när jag var där så var det typ 15 tjejer i min ålder som var med en golf grupp.
De var så många att det typ bara var två platser till mig och pappa.
Men de var inte bredvid varandra, de var en man som stog i mitten av de platserna.
Så pappa sa vart vill du stå?? och så ja jag: Hmm vet inte.
Men så hörde den manen det så sa han att han kunde flytta på sig, så vi kunde stå bredvid varandra.

Så skönt att vara här i Halmstad   (Tylösand)
Men jag och mamma skall åka till frösakull eller till centrum och handla mat.
Det blir godis och mat till Talang i kväll.
kan ta kort på vägen dit.

Men jag tog bara tråkiga bilder i halmstad.
men jag laddar upp bilder på min rosa keps
och mmina golf skor och min jacka som vi köpte idag,
fast inte jackan då.

Men ha det bra och titta på talang och ät mkt godis..
Puss & kram

ps....
jag laddar upp bilderna när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0