regn!

Om man läser rubriken så fattar man nog vad jag skall prata om...
Men aa det har inte varit sådär jätte bra väder idag.
Uppehåll, regn, uppehåll och regn ni fattar.
Men idag har jag varit med wilma.
Såg:
wictor,gustav,jacob,egil,saga.
Men vi var uppe i skolan och köpte godis, var inne på datorn och lite mer.
Imorn blir det wilma igen tror jag och vi skall vara hoss mig tror jag...
Men vi skall nog åka och köpa morsdag present.



imorn är det finalen i esc
alltså Eurovision Song Contest.
Tror att jag skall se på det men det håller på så länge så vi får se.


Men ni får la ha det gött

blöt puss på er.





vita tights lindex

kläning piraia

linne H&M
wilmas fot till vänster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0