prao!?

hej!!!!!!
jag har inte bloggat sedan söndags för det har varit så bra väder.
Men ni undrar säkert hur praoen var??
Men så att alla vet så praoade jag på grand hotel opera i köket som jag har sagt typ 3 gånger.

vi var i halmstad i söndags så vi skulle åka direkt till gbg.
Men aa jag fick gå upp 4.30 på morgonen och åkte direkt till gbg, vi kom till gbg 6.15 och så åt jag och
mamma frukost i central stationen.
SSen gick vi bort till grand hotel opera.
När jag kom dit hade jag på mig en kläning och svarta tights.
Men så säger hon som jag skall vara med att jag skulle sätta på mig andra kläder så jag fick andra.
Men när jag kom dit så fick jag lära känna de som jobbade i köket.

Men sen så var det frukost buffè och jag fick duka av bord och det var så pinsamt för det var många
som satt och tittade på mig...
Men sen fick jag typ plocka upp disken och sätta in ny disk!!!!!

det var as tråkigt!!!!!



jag var där i 6 timmar!
från 7.30- 13.30
men nu är det över och jag fick mat där...
så aa det var min dag.


PUSS


så här såg hotelet ut.
  

receptionen as sköna soffor.


spat inte så stort men det är okej.
 
                                                                               
                                                           söt bild på en säng i ett hotel rum..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0