poliser över allt!

                                                                                   hello alla
           Ja efter skolan åkte jag mamma och Ben in till GBG... aa ben gick typ och tränade och jag och mamma gick runt och typ kollade i alla affärer t.e.x : bikbok, zara, top shop, peak porformanse, nk, meex, aa det var många mer.
Och vi hade letat efter en jacka till mig men vi hittade inget. Och så gick vi in i en golf eller typ sport affär och där hittade vi en as fin golf jacka till mig :D :D :D
Blev skit glad för att jag älskar, älskar verkligen golf kläder,
1. för att de är as sköna att ha på sig.
2. väldigt fina.
3. bra att röra sig i.
          Efter någon timme gick vi och åt mat, jag åt nudlar med kyckling mums mums !!
          Kollade i mer affärer.
          efter typ 2 timmar gick vi till ett café och när vi var utanför fans det typ mer än 100 personer eller typ mer än 
      200 personer, ( killar ) som typ skrek, sjöng och höll på inför fotbolls matchen IFK göteborg - Gais 
      Så nu kommer jag fram till rubriken, det fans typ poliser över allt!! 
       Första  3 metrarna fanns det 2 poliser, nästa 10 metrarna fanns det 30 poliser i en stor klump utanför en pub,     där alla de som skulle på matchen stog.
       Och sen vid ullevi fanns det typ 10 poliser varje 4 meter!!!!!!


             Så det var min dag i allafall här är en bild på den golf jackan jag köpte:
                                                 Fast min är ljus rosa! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0