kul!!! ( nu är det sön )

hej alla mina få blogg läsare.
idag var det ju inget specielt som hände mig.
Men åker till gbg i mon klockan 05.00 ååhh så segt.
är typ där 06.30...
Jag och mamma skall äta frukost på stan för jag skall praoa klockan 07.30 på Grand hotel opera som
jag redan har sagt.
Men aa vi har köpt en ny kläning till mig till praoen och svarta tights, för man fick inte
ha på sig typ jeans..??
vet faktiskt inte varför men kanske för att det typ skall vara fint eller något??
Men jag skall vara där i typ 6 timmar.
Och praoa i köket som sagt.
Skall typ vara med och göra frukost :)
men det är nog as mycket folk som bor på hotelet eftersom det var ju gbg varvet i går och aa
det är ganska många som är med..
Men får se vad jag får göra där.
skall bli as kul iaf!!!!!
lägger upp bilder imon på kläderna jag skall ha på mig för jag är ju i
Halmstad nu och så glömde jag kameran hemma...
SSSSåååå
det var allt jag skulle säga .
men nu skall jag gåååå
hejdå
men puss på er!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: ellie

Hur gich det då?

2010-05-24 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0