godis,paj,drickor,god mat= allt man behöver.

Nu har min farbror åkt hem.
Daniel och James (mina bröder), sitter och kollar på fotbolls matchen
Sverige-Bosnien, hur kan man???
Fotboll är så himla tråkigt att kolla på!!!!
Men men det är ju inte jag som kollar iaf.
Dagen har varit bra men ändå as dålig!!!


Men sånt händer.


MENY SOCKANDER:


Förätt: Valfritt bröd med utvalda pålägg, samt ost, skinka.

Huvudrätt: Korv med kryddad klyfftpotatis serveras med kethup.

Efterätt: Äppelpaj serveras med vaniljsås/val av glass.



Hahahahahaahahah
så såg våran middag ut och den var god.
Erkän jag är bra på att förklara menyer??
Jätte bra på stavning också.


Men här kommer lite bilder från idag


HAAHAHAHA hade tråkigt.


mig


hahahah min kinder ser as stora ut, men det är mening.

Men detta var bara lite av bilderna lägger ut mer sen kanske idag, men annars
så blir det imorgon.

Idag skall vi se Eurovision Song Contest.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0