fredag

tja tja


Idag har jag vart och spelat minigolf med nora...
Så här såg det ut efter skolan.

1. först träffade vi elin och ebba, wictor, marcus och nån mer.

2. Sen sjutssade nora mig på cykeln till godis affären och köpte godis.

3. Sen åkte vi och spelade minigolf.

4. åkte till rampen och kollade lite på de som åkte.

5. Skulle köpa mat i oasen, men vi kollade på när vissa åkte almenhetens.

6.Åkte till oskars och åt mat.

7. träffade sofia och wilma.

8. åkte till västragatan och pratade i telefon.

9. Åkte hem själv.

10. slappade......


så såg min dag ut efter skolan...
aja glömmde ta med kameran O.0 !!!!
inte bra!
eller aa den var typ helt dammpig!!
mm men det var allt..



Men ha en bra Fredags eftermiddag säger jag så länge, bloggar på kvällen.
eller här kommer en bild också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0