4 timmar!!!

hej bloggen!
ja igår blev det ingen halmstad, så vi åkte idag.
vi åkte typ vid 10..50.
Först stanade vi vid statoil och köpte drickor.
Sedan efter typ 1 timma så stannade vi vid laxbutiken och åt lax, mm.
Sedan upptäckte mamma, pappa att vi hade punka så vi åkte till en bensinmack och testade att
pumpa i luft i däcket.
Men så gick det nt!!
Så vi åkte till en annan bensinmack och där gick det nt heller.
Så vi fick köra as försiktigt...
Men så svängde pappa in på en till bensinmack, och jag vet nt vrf
eftersom de andra två endå nt fönkade??
Men såklart så gick det inte att fixa, så vi fick köra till
en bil verkstad och låna en låne bil, så jag och mamma körde hem alla saker, som
'vi hade med oss.
Och pappa var kvar med bilen.
Så nu sitter jag här ensam och mamma hämtar pappa...
så det tog typ 4 timmar att åka hit till Halmstad när det oftast brukar ta 1,5 timme!!

Så det är därför jag nt har hunnit blogga idag.
Men iaf skönt med lov.


Just det igår var det golf igen, på lysegården.
Skön banna att spela på.
Men om typ 1 timma går jag ner och spelar golf,
fast nu tränar jag bara på ranchen .
igår var jag på bannan.
As nice att spela!!'

men puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0