20*c

heeeej
det är måndag idag och det är mindre än två veckor kvar tills skolavslutning,
grymt är det.
Men vi skall ha frilusdag om tre dagar tror jag det var (torsdag)
Men jag kan inte vara med för aa ni vet mina fötter!
Vad skall jag göra då??!
sitta i klassrummet eller!?
ehmm...
nej tack.

det var de DÅLIGA
nyheterna.

Här kommer de bra.
Det är typ 20 grader ute kanske till och med mer..
Så j*vla skönt är det!!!!!
kommer och tänka på när det var vinter.
Snö, massa is och minus grader!
och så tänkte man är sommaren på väg eller skall det alltid vara vinter?!

HAHAHAHAHAHAH


Aja just nu sitter jag inne i James rum med min söta katt.




haahahah NAW så söt!



Naw så söt !

MJAU PÅ ER!!

lägger ut mer bilder sen.

Puss

eller kram

eller

båda??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0