snabbt inlägg...

idag har jag tittat på tv, vart i backaplan och lite så.
har ganska tråkigt men det är ganska kul att nt gö nåt,.
för det är sjukt varmt i vardagsrummet  typ 23 o c käns det som!!!
och så är jag ganska trött också.
mamma och ben kom hem i går!!!
låg och sov på soffan när de kom så när jag vakna satt mamma framför mig och
höll på och försökte väcka mig.
igår var det ju let`s dance,
molly åkte ut.
bra men att willy är kvar, en stor chock !!!!
idag är det ju melodifestivalen final tror jag.
tror att jag hejar på den kom låten med de fyra tjejerna.
nu skall jjag äta lite morotskaka för jag e så tjock, hhihihihi

ps.
iför igår alltså i torsdags bakade jag det.
blev rätt så god!
ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e tjock ja

2010-03-14 @ 09:21:35
Postat av: dominique

från vem???? erkän koiar elr wilma??

2010-03-18 @ 18:24:25
Postat av: wilma

jag?? vrf skulle ja säga nått sånt till dig?!?!

2010-03-19 @ 19:16:12
Postat av: dominique

skojade bara med dig men koiar är det säkert!!!

2010-03-30 @ 07:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0