ojj

gjorde vårrullar för typ 10 minuter sen..
elr först gjorde mamma de, men de blev inte riktigt klara lite kalla i mitten.
så jag skulle värma de lite mer. och så satte jag plattan på 3:an och så satte jag min på datan.
efter 5 -10 minuter gick jag och kollade, men när jag gick in till köket och så såg jag massor av
rök! jag öppnade 2 fönster och försökte lägga upp vårrullarna på tallriken.
Men de var helt fast brända på stekpannan. men jag fick upp en och den var hellt svart!!!!
Och så roppade jag på Daniel och han fick upp den. men jag åt bara det som inte var bränt såklart.
så det var typ min frukost/lunch katastrof...
                             Ha det bra så länge bloggar lite på kvällen och nu skall jag börja med en ny
                        sak på min blogg så nu får ni verkligen hälsa på min blogg mycket!!!!!!!


                                                                             KRAM


Kommentarer
Postat av: W I L M A

vad för sak ???

2010-03-14 @ 17:42:00
Postat av: dominique

får du se om typ en månad!

2010-03-22 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0