tråkkk

klockan är 14.00 på en söndag, vad skall man göra??
jag gick ner och tränade i trädgården (golf)
vi har ju en green och typ 4 olika utslag.
för er som nt vet vad utslag är, så är det en stor platsak
kan man säga. och så står man på den och slår till hålet.
HAHAHHAHAHAHAH
as bra förklarat va?? XDXD


Kom nyss hem från huset mitt imot oss, vårat andra hus.
Har hjälpt mamma att måla lite av fönstrena, snällt va?
tror att huset blir grått meed röda fönster....?
men jag är faktiskt inte helt säker, det får mamma och
pappa bestämma.

På tal om pappa så har han vart på world of golf dag,
och han skall köpa hem lite indisk mat.
såååå
himla gott är det, och sen blir det lite paj också.

har inget mer att säga men imon skall jag nog vara
med någon så jag  tar massa kort och sen kan jag
lägga upp de på inlägget...



bloggar sen


puss


Kommentarer
Postat av: jennifer

FIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!:DD

2010-06-13 @ 14:24:14
URL: http://jensanelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag ser!)

Har du blogg?:

Skriv din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0